Czy wszystkie funkcje w aplikacji dostępne są w jednym pakiecie?
Tak, uważamy, że każdy, kto zdecyduje się na zakup dostępu, zasługuje na pełny pakiet usług.
Czy są dostępne zniżki?
Tak, dostępne są zniżki grupowe. Dokładne informacje na temat zniżek w zakładce cennik.
Czy mogę przetestować aplikację przed zakupem?
Tak, oferujemy 2-tygodniowy okres próbny, dając możliwość przetestowania naszej aplikacji. Podczas okresu próbnego dostępne są wszystkie funkcjonalności, w tym wydruk do PDF.
Jak wygląda wsparcie techniczne?
Zapewniamy pomoc mailową i telefoniczną w godzinach 8-16 od poniedziałku do piątku.
Czy można dodawać własne przepisy i produkty?
Tak, aplikacja posiada bogatą bazę posiłków i produktów, które można dowolnie modyfikować i rozwijać.
Czy aplikacja umożliwia filtrowanie posiłków według rodzaju diety(wegetariańska, wegańska itp.)?
Tak, w aplikacji dostępne są przepisy dopasowane do różnych diet. Dzięki filtrom możesz je łatwo wyszukać i dopasować jadłospis do indywidualnych potrzeb pacjenta.
Czy aplikacja ma funkcję automatycznego wyliczania zapotrzebowania kalorycznego na podstawie danych pacjenta?
Tak, aplikacja automatycznie oblicza zapotrzebowanie kaloryczne na podstawie danych pacjenta, takich jak wiek, płeć, wzrost, masa ciała oraz poziom aktywności fizycznej.
Czy aplikacja działa na wszystkich przeglądarkach?
Tak, aplikacja działa na wszystkich popularnych przeglądarkach. Ze swojej strony zalecamy używanie przeglądarki Google Chrome.
Czy jest aplikacja mobilna?
Jeszcze nie oferujemy aplikacji mobilnej, ale mamy ją w planach rozwojowych.
Czy mogę wysłać jadłospis do pacjenta bezpośrednio z aplikacji?
Obecnie nie ma takiej możliwości, być może pojawi się w przyszłości.
Czy aplikacja generuje gotowe pliki PDF?
Tak, jednym kliknięciem wygenerujesz plik PDF z planem żywieniowym - gotowy do wydruku.
Czy mogę dodać własne logo do pliku PDF?
Tak, już w wersji próbnej jest możliwość generowania plików PDF z własnym logo.
